خرده اندیشه

نوشته‌ها، ترجمه‌ها و اندکی از اندیشه‌های پراکنده‌ی من

خرده اندیشه

نوشته‌ها، ترجمه‌ها و اندکی از اندیشه‌های پراکنده‌ی من

موزیک ویدعوی مستند 14 قله

هر فیلم شکوهمندی نیاز به موسیقی‌ای شکوهمند هم دارد. در پایان هر فیلمی که تاکنون دیده‌ام، موسیقی‌ای حماسی هم وجود داشته است #14Peaks نیاز به موسیقی‌ای ویژه‌ داشت، موسیقی‌ای که به همراه نمایش بزرگی این ماجراجویی، خود کوهستان و روح نپال و مردمانش را هم به تصویر کشاند.
این هم اشعار خوانده شده در این موزیک ویدعو:


قلب من در کوهستان است

قلب من در کوهستان است
فرزند کوهستانم، نامم «شرپا» است
نپال روستای من است، از بهشت زیباتر
فرزند کوهستانم، نامم «گورخا» است
نپال میهن من است، عزیزتر از جانم
فرزند کوهستانم، نامم «گورخا» است
سرزمینی آکنده از کوهستان
به هر چه دست یابم، به هر کجا که بروم، از مام میهن عزیزتر نیست برایم
جاده‌های کوهستان را از تمامی امتیازات زندگی شهری برتر می‌دانم و در آنجا شادترم
همگی ما از کشوری پرافتخار هستیم که چونان تاج گلی است ساخته شده از صدها شاخه‌ی گل، در گستره‌ای از رود مِچی تا پهنه‌های ماهاکالی





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد